Log In    Fa-ti cont | am uitat parola
Cos cumparaturi(0)
  
 





I: Ca sa comand este obligatoriu sa fac un cont pe site?

R: Nu! Poti comanda si fara sa ai cont, printr-una dintre modalitatile de contact (telefon, e-mail, yahoo messenger, direct la magazinul nostru), dar daca ai cont vei aduna puncte de fidelitate, care inseamna practic bani pt comanzile viitoare.


I: Daca la masina mea, la o anumita categorie (exemplu: placute frana) apar mai multe versiuni la aceeasi marca, cum aflu care se potrivesc pt masina mea?

R: Ne contactezi prin oricare modalitate (telefonic, e-mail, yahoo messenger) si unul dintre consultantii nostri va identifica in cel mai scurt timp care este piesa de care ai nevoie.


I: De unde am siguranta ca voi primi in colet ceea ce am comandat?

R: La livrare poti sa desfaci coletul si sa verifici continutul inainte de a plati curierului.


I: Ce inseamna livrare "mai mult decat rapida" ... cat de rapida este?

R: Daca esti din Bucuresti si vrei sa ridici piesele de la punctul nostru de desfacere trebuie sa ne confirmi comanda cel tarziu la ora 16:00 (luni-vineri), sau sambata pana la ora 11:00 si poti veni sa o ridici in aceeasi zi, cand doresti, pana la sfarsitul programului. Daca depasesti aceste ore, poti ridica coletul a doua zi incepand cu ora 12:00 (luni, marti, joi, vineri sambata), sau incepand cu ora 14 miercurea.

Daca esti din provincie si ne confirmi comanda pana in ora 16 de luni pana vineri, vei primi comanda ziua urmatoare pana in ora 14:00. Daca confirmi comanda dupa ora 16:00 va pleca in ziua urmatoare si va dura tot o zi, deci practic transportul va dura 2zile. Daca vei da o comanda sambata (indiferent de ora) coletul va pleca luni la prima ora si va ajunge la tine marti pana la ora 14:00. Cam asta inseamna "mai mult decat rapida" !


I: Am comandat gresit o piesa care nu mi se potriveste, o pot returna?

R: Da ! (Vezi termeni si conditii)

- In cazul unui retur clientul va achita taxele de transport ale produsului comandat gresit si ale produsului cu care va fi inlocuit cel comandat initial.

- clientul trebuie sa ne anunte de retur in maxim 48 ore din momentul in care a primit coletul.

- Produsul si ambalajul acestuia nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare.


mihautza: buna ziua cat costa ...


Informatii legale © Copyright 2018 Coasta de Est Tuning